Klub +36

Klub +36 er en ”klub-i-klubben” i Falster Golfklub, for medlemmer der har et handicap over 36, hvor man kan spille sammen med andre på samme niveau.

Der er masser af fordele ved Klub +36: Vi har et godt fællesskab, du kan møde og spille med ligestillede, og når vi spiller hver tirsdag, er der som hovedregel altid en rutineret mentor med i bolden, så kan vi sammen hjælpe hinanden til at blive bedre golfspillere, og få skabt nogle gode relationer i Falster Golfklub.

Har du bestået baneprøve, er du fyldt 18 år, og har du et handicap over 36, så kan du være med i Klub +36.

Andre medlemmer af Falster Golfklub, med lavere handicap end 36, kan spille med i Klub +36 som mentor.

Vi har træning med Rune tirsdage kl. 16 i sæsonen april-september.

Kl. 17 spiller vi 9 huller. Når årstiden ikke tillader golfspil om aftenen mere, aftaler vi et tidspunkt i weekenden i stedet.

Den deltagende mentor er blandt andet med for at fortsætte træning i etikette og regler.

Første sæson med Golfkort er gratis, derefter koster det kr. 500,-/ år, at deltage i Klub +36. Træningen med Rune er et tilbud til medlemmer af Klub +36 som er inkluderet i kontingentet.

Lyder dette som noget for dig, må du meget gerne kontakte os på e-mail. HUSK at skrive Klub +36 i emnefeltet.

I Runes kalender er der sat tid af med tilmelding, da det er rart at se hvor mange vi bliver.

Kontaktpersoner:

Jan Simonsen, E-mail: jan@ravnse.dk

Bo Abildgaard E-mail: info@falster-golfklub.dk

Vi glæder os til at se dig!